14 Ocak 2014 Salı

Acemi çırağı 👚👗🎽

Merhaba kızlar.. 
Uzun zamandır bloga yazmak aklımda ama o kadar yoğunum ki postları okumaya bile fırsat bulamadım. Aldım yeşil çayımı oturdum ipadin başına. Dikiş kursu ve modelistlik kursum tam gaz devam :) bu kadar seviceğimi tahmin etmiyordum açıkcası. Herşeyden sıkılan ben sabah olsada kursa gitsem diye can atıyorum. Hele bide diktiğin şey güzel oluyorsa onu giyebilmek için daha hızlı hareket ediyorsun. Bu kadar zaman oldu fakat ben fazla birşey dikemedim. Daha doğrusu hocamızın verdiği her modeli uygulamak istemedim. Sadece beğendiklerimi ve kendi çizdiklerimi diktim. Yaptıklarımın arasında en çok beğenilen hardal sarısı pelerinim oldu. Hatta arkadaşlarım bile istedi :) insanın kendi diktiği bir şeyi giymesi ve beğenilmesi harika bir duygu :)




 
 Yakasını da ben yaptımmmm ;) 

    

Buda 5 dakikada yaptığım iğneliğim :)) eee paket paket iğne bitirince böyle pratik birşey yapmak istedim .




 Annem kardeşime kot gömlek almış fakat oldukça sade. Henüz 3 buçuk yaşında Ela ve sade şeyler zaten büyüyünce yeterince giyecek.Ablasının gönlü el vermedi sade bir gömlek giymesine. Hemen evde bulduğum malzemelerle değişime başladım :) 



 İşte buda bitti :) yarın Allah nasib ederse iki etek daha bitiricem. Bitmiş hallerini atarım inşallah en kısa zamanda. Çalıkuşunun başlamasına çok az kaldı :) kahvemi alır dizimi izlemeye kaçarım. Allah'a emanet olun. Mutlu kalın. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder