20 Kasım 2014 Perşembe

...

    Öncelikle herkese hayırlı akşamlar diliyorum.. Aylarrr sonra bir bloğum olduğunu hatırladım ve post yazmak istedim. Fakat gel gör ki şifremi unutmuşum. E tabi aylarca bloğa girmeyince haliyle :) sonra ne yaptım ettim geri aldım hesabımı.. Yazacak anlatacak o kadar çok şey birikti ki... Hayallerimi yaşatmakla meşgul olduğum, yorgunluktan uykusuz kalmama rağmen hayallerimin peşinden koştuğum şu günlerde    zaman bulup yazabildim çok şükür :)) . Tabi bazen yanıldım, bazen yoruldum. Emeksiz yemek olmayacağını anladım. Anaokulu, çocuklar, üniversite sınavları derken fırsat buldukça o kumaşçı senin bu kumaşçı benim gezdim durdum.. Kendim için dikmiş olduğum kıyafetleri üzerimde görüp beğeneler için bir adım attım ve sipariş almaya başladım. En büyük hayalim kendi tasarladığım kıyafetleri başkalarının üzerinde görmekti. Onlar mutlu oldukça bende mutlu oldum :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder